Ijazahan Hizib secara Ikhlas

Pengijazahan hizib secara ikhlas:


  • Hizib Basmallah

Untuk lulus ujian, ingin kaya raya, ingin punya pasangan yang cantik, ingin tanaman selamat dari serangan hama, ingin naik pangkat, ingin laris dagangan, ingin usaha maju dan lain-lain hajat.

  • Hizib Sholawat

Untuk pngasihan khusus, membungkam mulut musuh, pukulan jarak jauh, pengobatan, pagaran badan, memagar rumah, memanggil dan menangkap makhluk halus, mengisi azimat, mengisi kekuatan kepada orang lain, menerawang makhluk halus, dan lain-lain.

  • Hizib Rosul

Untuk keselamatan, menarik rezeki, menghilangkan kesusahan, diberi keselematan/kesihatan, ketenteraman hati dan lain-lain.

  • Hizib Yaman I dan II

Untuk kewibawaan, pagaran badan dari serangan zahir dan batin, keselamatan di laut, udara dan darat.

  • Hizib Akhbar I dan II

Untuk kewibawaan, menbentak musuh, menyerang jin dan sebagainya, kuatkan pukulan tangan, dan lain-lain.

  • Hizib Barqi

Untuk membentak musuh, musuh menjadi buta dan tuli, membisukan musuh, menghancurkan benda keras, menghancurkan musuh, dan lain-lain.

  • Hizib Jailani Baghdadi

Diberi ketenteraman keluarga, diberi rezeki, dicintai orang banyak, dicukupkan hajat, selamat dari serangan zahir dan batin dan lain-lain.

  • Hizib Lathif

Dimurahkan rezeki, selamat dari serangan zahir serta batin, kekebalan dari serangan zahir serta batin, ketenteraman fikiran dan lain-lain.

  • Hizib Nashor

Pengubatan, kekebalan dari senjata tajam, menangkis pukulan musuh, murah rezeki, dan lain-lain.

  • Hizib Malaikat

Untuk keselamatan zahir batin.

  • Hizib Ali Radiyallahu Anhu

Untuk keselamatan, kesaktian keberanian, pendinding diri

  • Hizib Nawawi

Untuk memudahkan rezeki, tenteram rumah-tangga, selamat zahir dan batin, dan lain- lain.

  • Hizib Hikmah

Untuk keselamatan, menghilangkan rintangan waktu berpergian, dibesarkan hati dalam menghadapi perkara apa saja.

  • Hizib Huzubul Huzub

Untuk mahabbah, untuk pukulan jarak jauh, selamat zahir dan batin, dan lain-lain.

  • Raja Hizib

Di dalam ilmu raja hizib ini dikumpulkan segala kekuatan, kesaktian dan segala ilmu hikmah menjadi satu.

Ijazah ini hanya untuk diri sendiri sahaja, tidak dibenarkan untuk mengijazah orang lain, kecuali dengan izin.

Boleh pilih salah 1 atau ambil semuanya. Nota beserta hizibnya akan di email kepada anda, atau boleh di kirim CD nota jika mengambil kesemuanya skali. Tidak dikenakan apa-apa bayaran kecuali pemberian ikhlas oleh pelajar, kecuali duit posnya perlu di kirim oleh pelajar.

Jika pada mereka yang tidak dapat mengamalkan amalan-amalan hizib ini, di sediakan azimat/wafaq hizib tersebut dengan mahar SGD$69 tidak termasuk ongkos kirim.

Bank : POSB Tampines Central Branch

A/C No: 194-54792-7

Nama: Mohamed Rashidinz Shariff

Alamat:Blk 492B Tampines Ave 9 #08-422 Singapore 520492

HP: 65-8229 5143

E-mail:rashidinz@hotmail.com

39 Komen

  1. Raja said,

    Oktober 13, 2008 pada 2:37 pm

    Bolehkah kirimkan hizb2 tersebut pada saya ingin mencubanya
    tk

  2. hizib said,

    Oktober 13, 2008 pada 3:32 pm

    salam tuan,

    boleh tolong beri nama penuh agar dapat diijazahkan secara khusus pada tuan. juga emailnya.

    terima kasih

  3. hizib said,

    Oktober 13, 2008 pada 3:33 pm

    Maaf juga hizib yang mana yang tuan minati.

    terima kasih

  4. Hazril said,

    Oktober 26, 2008 pada 6:03 am

    Salam, Saya ingin mengamalkan Hizib Rosul. Bolehkah diijazahkan kepada saya. Sekian Terima kasih.

  5. hizib said,

    Oktober 26, 2008 pada 2:57 pm

    Salam tuan hazril,

    blh beri nama penuh dgn bin nya sekali?

    terima kasih

  6. Samsor Bin Ismail said,

    November 15, 2008 pada 5:47 am

    Saya berminat untuk mengambil pengijazahan Raja Hizib bagi tujuan Kerohanian dan hikmah. Buat masa ini saya hanya mengamalkan hizib tariqat Ahmadiah Iddrisiah.Harap tuan dapat bantu saya.Semoga tuan selalu dalam naungan rahmat dan nur keredhaan Allah.tq

    Samsor B. Ismail
    +60123700572

  7. Samsor Bin Ismail said,

    November 15, 2008 pada 5:47 am

    Saya berminat untuk mengambil pengijazahan Raja Hizib bagi tujuan Kerohanian dan hikmah. Buat masa ini saya hanya mengamalkan hizib tariqat Ahmadiah Iddrisiah.Harap tuan dapat bantu saya.Semoga tuan selalu dalam naungan rahmat dan nur keredhaan Allah.tq

  8. hizib said,

    November 17, 2008 pada 6:38 am

    salam tuan samsor,

    blh email ke saya jadi saya dpt email tuan, rashidinz@hotmail.com

  9. Samsor Bin Ismail said,

    November 22, 2008 pada 3:26 am

    Assalamualaikum tuan ,

    Saya telah emel semula kepada tuan. tq

  10. hizib said,

    November 23, 2008 pada 5:58 am

    salam cik samsor saya tidak dpt emailnya. blh email sekali lg tak?

  11. Samsor Ismail said,

    November 24, 2008 pada 7:27 am

    Salam tuan,
    Saya telah emel sekali lagi ke emel tuan. Saya rasa mungkin emel tuan penuh sebelum ini. Harap tuan dapat sertakan sekali hakikat/ rahsia hizib memandangkan saya kurang kefahaman.

    Moga Allah memberkahi usaha tuan dan tuan & keluarga tuan sentiasa dalam naungan keredhaan & rahmat Allah. Semoga kita juga diikat dengan ikatan silaturrahim dunia & akhirat atas keberkahan hizib ini.T.k

  12. Disember 1, 2008 pada 8:26 pm

    salam,
    tuan,boleh x sy mgmbil sumua hizib,sy akn amalkn yg mna sy prlukan,hrp2 tuan ijazahkn pd sy..nma pn0h sy LUTFI SALIS BIN GHAZALI..Email,syah.bfmv@yahoo.com..
    hrp2 tuan dpt mgijazahkn semua kal0 bole.
    sekian..tme ksh

  13. Disember 1, 2008 pada 8:29 pm

    niat sy mgmalkn hizib2 trsbut supaya sy dkt diri dgn Allah..
    insya-Allah setiap ujian dn rntangan akan sy hdpi dgn tabah..sy brhrp sgt..
    k bye

  14. hizib said,

    Disember 3, 2008 pada 4:15 am

    salam tuan khalifah,

    blh email ke saya di rashidinz@hotmail.com. juga cadangan saya pilih 1 atau 2 dahulu kemudian tambah perlahan-lahan lagi baik.

  15. Disember 4, 2008 pada 5:30 pm

    sy mnta pgijazahan hizib basmallah & hizib sholawat..
    insya-Allah sy akan mgrmkn emailnye nnt kpd tuan,..hrp2 tuan dpt beri byk tnjk ajar…sekian tme ksh..

    • hizib said,

      Disember 5, 2008 pada 7:47 am

      salam tuan,

      ok saya tunggu email dari tuan.

  16. CakraBuana said,

    Disember 9, 2008 pada 4:46 am

    Salam Dr,

    Selamat Hari Raya Idul Adha. tq

    • hizib said,

      Disember 12, 2008 pada 4:22 am

      Salam Cakra,

      selamat hari raya idul adha tuan

  17. Hamzah Hj Suhot said,

    Disember 12, 2008 pada 3:47 am

    ingin tanya ! Apa kah hizib ini sama seperti zikir atau wirid yang diamalankan selapas sembahyang fardu.
    Sekian

    • hizib said,

      Disember 12, 2008 pada 4:23 am

      hizib ni ada beza dari zikir lepas solat. tetapi kalau tuan ada amalzikir lepas solat, sama lah kurang lebihnya.

  18. Hamzah S said,

    Disember 12, 2008 pada 5:09 am

    bagaimana dan bila waktunya yang terbaik mengamalkan hizib tersebut, jika saya ingin mengamalkan nya begaimana caranya, adakah syarat-syarat yang perlu dipatohi…
    sekian…wasalam.

  19. Hamzah S said,

    Disember 15, 2008 pada 2:02 am

    Tidak kah ada kesalahan kalau diamalan hizib ini seperti mengamalkan zikir, ada kah hizib ini mempunyai syarat-syarat tertentu untuk diamalkan
    dan bagaimana saya boleh mendapat pengijazahan nya .

    Terima Kaseh..

    • hizib said,

      Disember 15, 2008 pada 6:31 am

      salam tuan,

      selalunya mengamalkan hizib ini ada cara-cara tertentu, tetapi blh juga di amal sebagai wirid lepas solat.

  20. Raka said,

    Disember 15, 2008 pada 6:21 am

    assalamulaikum….. salam sejahtera dan selamat utk tuan .
    tuan saya ingin sekali mengijazahkan Raja Hizib. sudi kiranya tuan degan rasa ikhlas mengijazahkan kepada saya.
    dan ini email saya clearesta.anaphalis@gmail.com

  21. Raka said,

    Disember 15, 2008 pada 6:22 am

    saya berharap sudi kiranya tuan membalas postingan saya .

    terima kasih

  22. Syahir said,

    Disember 25, 2008 pada 4:07 am

    Saya mohon diijazahkan Hizib Basmalah, Hizib Sholawat dan Hizib Jailani Baghdadi.

  23. ipankz said,

    Januari 3, 2009 pada 1:18 am

    salam tuan..

    Saya mohon diijazahkan , Hizib Sholawat.

    terimakasih yang sebesar-besarnya.

  24. ipankz said,

    Januari 5, 2009 pada 10:16 am

    saya telah mengirimkan e-mail nya ke tempat anda

    mohon bimbingannya…

  25. Januari 14, 2009 pada 5:32 pm

    salam tuan..
    sy nk tanya adakah jika kita amalkan hizib trsebut secara tidak istiqomah akan mendtgkn kburukan pd dri kita??adakah bdn kita akan trasa panas?

    • hizib said,

      Januari 17, 2009 pada 2:32 am

      Salam tuan,

      tidak tuan,kita beramal untuk mendekatkan diri pada allah. juga, istiqomah ini ada sesuatu yg perlu kita faham, umpama kita buat hanya sekali sehari, atau sekali seminggu atau sekali sebulan, tetapi tetap tiap hari atau minggu atau bulan, ini juga istiqomah tuan.

  26. andi said,

    Januari 23, 2009 pada 3:10 am

    saya telah mengamalkan hizib yaman, kalo untuk pengobatan bisa ga ,caranya bagaimana

    • hizib said,

      Januari 23, 2009 pada 3:15 am

      Cara yang paling senang adalah dengan di baca 3 kali atau lebih pada air, dan air di buat mandi atau minum. boleh juga di baca pada pesakit.

  27. CakraBuana said,

    Februari 3, 2009 pada 2:14 pm

    Salam Tuan Hizib
    Saya berminat mengamalkan Hizib Sholawat & harap tuan Hizib sudi mengijazahkan kepada saya (bss2007@streamyx.com).

    Atas kemurahan hati tuan, saya doakan semoga Rahmat Allah sentiasa menaungi tuan & keluarga tuan. Amin

  28. daeng Manda said,

    Mac 27, 2009 pada 3:06 am

    Assalamu alaikum. Wr.Wb

    Salam, Saya ingin mengamalkan Hizib Sholawat , Hizib Ali Radiyallahu Anhu, dan Raja Hizib sudi kiranya tuan dengan rasa ikhlas mengijazahkan kepada saya.

    Wassalam
    Hidayat Taufiq Bin Sangkala Tutu

    • hizib said,

      Mac 27, 2009 pada 3:42 am

      Salam tuan,

      tolong email terus ke saya. terima kasih

  29. CakraBuana said,

    Jun 17, 2009 pada 6:15 am

    Salam Tuan Hizib
    Saya berminat mengamalkan Hizib Jailani Baghdadi& harap tuan Hizib sudi mengijazahkan kepada saya (bss2007@streamyx.com).

    Atas kemurahan hati tuan, saya doakan semoga Rahmat Allah sentiasa menaungi tuan & keluarga tuan. Amin

  30. dani 313 said,

    Ogos 30, 2009 pada 1:47 am

    salam tuan…
    saya sudah hantar email pada tuan…
    mohon tuan melihatnya…
    trimas…
    salam…


Tinggalkan Jawapan

